Πέμπτη 26 Φεβρουαρίου 2009

Στα "Προσεχώς"

Φίλοι μου,

Τα τελευταία 3 χρόνια, ασχολήθηκα (και συνεχίζω να ασχολούμαι..) με μεγάλη επιμέλεια και αγάπη, με αυτό που πολλές και πιθανόν και πολλοί!! καταγίνονται όλο και περισσότερο, με τη δημιουργία σπιτικών καλλυντικών και σαπουνιών. Υπέροχα σαπούνια, μυρωδάτα, πολύχρωμα, με καλλυντικές ιδιότητες, και σπιτικές κρέμες σώματος, γέμισαν και διακόσμησαν τα λουτρά των φίλων και γνωστών. Τέσσερις τόμοι σημειώσεων και συνταγών και πολλά βιβλία σχετικά με την κατασκευή σαπουνιού και σπιτικών καλλυντικών γέμισαν τη βιβλιοθήκη μου, και ακόμη ψάχνω για καινούργιες δημοσιεύσεις σε sites και blogs..




Εχω δε το θάρρος να πώ, ότι μετά από τόση έρευνα και ώρες αποτυχιών και επιτυχιών στην κουζίνα μου, μπορώ να μοιραστώ κάποιες από τις εμπειρίες μου, αλλά και συνταγές, ιδέες, και συμβουλές σχετικά με την κατασκευή σπιτικού σαπουνιού καθώς και links σε ό,τι προσωπικά θεωρώ ενδιαφέρον γύρω από το θέμα αυτό.



Στα "προσεχώς" λοιπόν, συνταγές, φωτογραφίες και διάφορα γύρω από το σπιτικό σαπούνι, που όλο και πιο πολλοί αρχίζουν και χρησιμοποιούν, αναγνωρίζοντας τα πλεονεκτήματά του.

Desire

2 σχόλια:

Αναζήτηση